fredag 5. november 2010

Paris tips

Kjæreste Line ( redaktør på Elle Interiør) sendte med bl.a dette lille
bilde med tips til Paris. Pluss litt andre. Selv har jeg printet ut de ting
som jeg selv har notert i utklippsboken merket reiser.

Pakker og tørker tøy i kjent stil. Ikke ofte jeg reiser med alt tørt! Som
regel er noe sånn-passe-halv-vått. Samtidig med det ryddes litt. Teen
er pakket ned. Viktig sak.



I dag har jeg hatt et veldig spennende møte. Luftet gutta (dvs. min søsters
2 hunder) sååå lykkelige for en liten ekstra tur når jeg var forbi søss. Var med
å kjøpe kaffe og bolle (den var til han eldste...). Elsker de hundene.

Ses plutselig, enn så lenge
Klem fra Alex

Og tuuuusen takk Line, du er en knup. Sjekk ut Elle Interiør sin blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar