onsdag 17. november 2010

Tapas


Jeg har kjørt forbi et par ganger og lagt merke til at det har skjedd en endring.
Hva jeg snakker om? Jo gode gamle Clodion er borte og inn er kommet et nytt
sted som serverer deilig tapas.

Clodion var en bydelscafé med stor suksess. Fargerik og morsom. Noe helt nytt
når den åpnet, la meg gjette for 20-22 år siden. Stappa fullt og alle type mennesker.

Cecilie og jeg nesten datt ned på et bord. Og renset opp dagens tapas tallerken.
Veldig godt! Ikke mange spor av Clodion, før man må på WC. Da dukker gamle
minner opp. Oppussing på gang dog.
Anbefales.
(Schillers Restaurant, Bygdøy Allé 63)

TAKK for en veldig hyggelig formiddag Cecilie!

Ellers gjør Vibeke, Tinius og jeg oss klare for biltur. Våknet opp kl 06.30 til nyheten
om at DFDS fergen brenner. For et sjokk. Ble veldig glad på alles vegne når jeg forstod
at det ikke var skade personer eller ennå være ting! Har store båtkatastrofer alt for
godt i minne. Ergo blir en biltur en mindre detalj.

Ses plutselig.
Alexandra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar