tirsdag 4. januar 2011

Fretex svikter ikke!

Elsker disse Redesign bøkene fra Fretex
ga bort flere til jul
i dag ble en min
Elsker Fretex butikken i Markveien
perfekt sted for inspirasjon
trengte litt påfyll i dag

Fretex sviktet ikke! Hjem ble med litt inspirasjon, en klassisk
strikkegenser, notisbok og en brosje. Hadde jeg vært en str 38
el 40 ja så hadde flere ting blitt med meg hjem.

Genseren kjører rundt på ullprogram sammen med deilig
vaskemiddel. Mens jeg jobber litt igjen.

Flott nytt lag med hvit sne i dag over Oslo, men nå er det bare
sørpe. Errrrg.

Ønsker deg en fortsatt topp dag
Klem fra Alex

1 kommentar:

  1. HEY - jeg fikk faktisk en slik dagbok her om dagen, og måtte ,halvt rødmende, innrømme at jeg ikke hadde sett dem før!
    Veldig god ide - gratulerer Fretex;-)
    C

    SvarSlett