lørdag 12. februar 2011

I´m back

Detalj fra stuen

Da er jeg tilbake!
Ikke husket jeg at omgangssyke var sååååååå j..... Etter 36 timer med oppkast,
var det ikke mye liv i denne kroppen. Takk Lotte for støtte pr telefon! Ennå gått
man glemmer sånne ting like raskt som det kom.

Jeg har besøkt CC Vest i dag. Kom hjem som en gjennom svett luktende okse.
Trengte litt påfyll av blomster, aviser og mat. Livet er på vei oppover igjen.


Har lenge/ kanskje alltid vært veldig mot sentre som CC Vest. Ser helt klart det
praktiske med parkeringsplasser og alle type butiker på et sted. MEN det tar over
tid livet av mangfoldet/ de små lokale butikkene! Vi trenger små lokale butikker.
Jo mere grisgrent man bor eller har bodd jo viktigere vet man at det er! Der man
treffer naboene, der man blir oppdatert, der man tar vare på hverandre.
Blir noe "masse-aktig" over sentre. Upersonlig. Det er nå bare så mye
hyggligere med små spesial forretninger, mere personlig og mere nærkontakt.


Jeg kommer ALLTID til å støtte de små butikkene!

Kom også opp en kvinne til meg helt uanmeldt, så hyggelig gjort. Hun "elsket"
Styling boken. Jeg ble litt paff, men så flott gjort. TAKK.

Alex


3 kommentarer:

  1. Omgangsyke er slitsomt! Kan egentlig ikke tenke meg noe værre!!!
    Hyggelig å bli gjenkjent da, jeg har også den boken. Kjendis du vettu!!!
    Har foresten skrevet noen ord om deg på bloggen min for noen dager siden. Håper det er ok!
    - og du...jeg har ingen follovers i min nyopppussede blogg så bli gjene den første!

    Fniiiis.

    SvarSlett
  2. Jeg også!Bor et stenkast fra cc, og jo, det er praktisk, men såååååå kjedelig!!!
    Har som prinsipp å ikke besøke det senteret på lørdager!
    Støtter heller Grønn og Athome på Lilleaker:)

    SvarSlett
  3. Så enig, så enig.
    Hjertelig velkommen:-)

    Godt du er på bena igjen.

    SvarSlett