torsdag 28. april 2011

Her jobbes det



Jeg maler 2x halvmånebord som skal med på Vestkanttorget på lørdag. Torvkjerringa gjør seg klar til ny runde på lørdag. Og jeg blir ikke alene! Vet at det er kamp om plassene på lørdag, og at flere jeg kjenner skal stille ut. Bl.a Fruity Keiko, stylist Jan Gunnar, Bente med bloggen Bohemian Sense.... Yr.no melder sol. Bare glede.

I dag kom også flere medaljer til kjeder. Så nå blir det nye kjeder. Super mange fine medaljer. Gleder meg til å gå løs. Men nå må jeg innrømme at jeg har tatt en liten pause. Ser nyheter og leser nye blader.

Kan melde at jeg startet min flip-flop sesong i dag. Rent faktisk 5 dager før fristen. Ifjor måtte jeg utsette oppstarten med 1 uke, da det var iskaldt. Dette været dette været...


Hygg deg på denne deilige aften. (Er jo luksus å kunne ta bilder ennå, det er lys...)
Klem fra Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar