mandag 18. juli 2011

Happy mandag?

Min nye samling
skjell
med hull...

i dag håper jeg på en glad og god mandag. Kjører i vei, så får vi se hvordan den blir. Opphold i det minste (i været alltså). Ny uke, og her skal gjøres litt av hvert. Noe gøy, noe morsomt og en del trivialiteter. Men jeg har egentlig funet ut at jeg liker veldig godt hverdager. Liker at det er noen daglige rutiner. Hmmmm.

Dufter frisk ute. Fuglene synger. Sommerstille.

Jeg griper fatt på dagen og uken. Og må den bli en god en! Enn så lenge Alex

2 kommentarer:

  1. Ååå... så nydelig smykke.
    Jeg har fått så mange vakre skjell av barna mine som de har tatt med seg hjem fra fjerne strøk, men jeg får ikke til å lage hull i de. Har du noen tips?

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  2. Vil tro du kan borre hull med et fint fint lite borr, men vet ikke helt.
    Mine er litt "ødlagte" fra naturens side og med hull i. De uten hull har
    jeg i en skål liggende....

    Tvi tvi.
    Alex

    SvarSlett