lørdag 29. oktober 2011

Fugl på flytur



Jeg har fått et par forespørsler på mønster til fuglen som henger med på stylingen i Kamille JUL. Men den er ikke min utførelse, den er kjøpt inn på Epla til dette foto. Nå henger sen som dere ser her over min pult på kontoret. Der flyr den litt over meg. Linken hvis du ønsker å bestille fra November design er her.
Foto av dette bildet Trine Thorsen.
Fuglen svever bak grenen...

Anekdote;
Jeg skulle for maaaaaaaaange år siden på jobb i Tromsø med min far og en kollega av ham. Så lenge siden at vi fløy fra Fornebu ( og jeg måtte ta bussen ditt- skjønner). På nabo raden satt det en dame med en fugl i bur. Pappa og jeg ventet på hans kollega H som skal sette seg ned. Da H ser på damen og sier; " Næmen skal fuglen ut å fly" og damen ser MEGET surt på ham. Resten av passasjerene rundt knekker sammen men damen er like sur. Han bøyer seg ned og titer inn i buret og sier så; "God flytur" til fuglen og damen er nå padde sur.

Klem Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar