mandag 28. november 2011

Frifor allergi


Dagens gjøremål. Juletre, garantert allergi-fritt. I dag har 7 jenter i barnehagen og ego spikret sammen et juletre av gamle planker. Planker fra en haug rundt hjørnet i barnehagen. Og vips var det et tre. Morsomt når jeg la det opp og spurte jentene hva er dette da? Et tre var svaret fra en. En annen sa kanskje en bro? Og to sa planker.

Ideen er ikke min, men jeg ble i hvert fall fornøyd med resultatet. I morgen blir det andre trær. Av papir. Fikk lyst til å lage mitt eget tre faktisk. Kul som kalender også.... Hmmmm kanskje jeg må finne en annen planke haug?!

Snart jul
klem fra Alex



2 kommentarer:

  1. Og i løpet av ettermiddagen ble faktisk treet til en kalender, en utrolig fin en - masse skryt fra foreldrene :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin :) Hadde jo vært veldig kul som kalender også Hilsen Tone :)

    SvarSlett