lørdag 3. desember 2011

København 3 dager til ende


Frokost/ morgenmat på Emmery´s
min te og snegle
mens Vibeke betaler


Vibeke og jeg har vært 3 dager i deilige København. For en gangs skyld hadde jeg pakket sååååå uendelig dårlig. Hvor hode var når jeg pakket kan man jo lure på?! Men det ordnet seg jo, valgene var få. Jeg litt sur på hele pakkingen. ALDRI om jeg pakker lett igjen. Bare tull det. Men kamera hadde jeg pakket ned, men brukte jeg det? Nei da,- tungt vet du....

Nok om det, vi har spist og trasket rundt. Uten bil denne gangen. Shopping ble det. Mest innkjøpt til vidre produksjon og noen små gaver.
(Litt som diverse motebloggere,- skal vise senere. Må bare laste opp bilder. Og noen motebloggere bruker jo resten av livet på det. Haha)

Høydepunktene på inspirasjon var nok Rabens Saloner sin butikk denne gangen + Hay på Strøget.

Innkjøpt te. Når man får 100g smaksprøve er man da en for god kunde? Nei de er bare supere på kundeveiledning og service. Nå er det te i huset til en god stund fremover. Happy.....



Vibeke "arbeider" for meg
og hjelper
damen i butikken.


Vi har hatt det gøy, tøyset og pratet masse!!!! Nyt København. Takk for hyggelig tur Vibeke! Dette er virkelig en super god juletradisjon. Vi kan gå julen i møte med det vi trenger av ting og tang fra KbH.

Klem alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar