onsdag 4. januar 2012

Juleplatter på meg også!!!


I dag har jeg vært rundt for å fine rekvisitter til et par foto opptak. Ja,- jeg endte faktisk opp med 3 x juleplater fra Bing & Grøndahl. Ene var fra mitt føde år. Vet ikke om det var minner fra barndommen, prisen eller hva det var som satt inn der...

Prisen var jo en sak for seg selv. Nå kr 5,- pr stk hos Fretex. Da det gikk opp for damen ved siden av meg, skal jeg si deg det ble fart i henne. "Er de så umoderne?!" mens hun bunket opp i handlekurven sin.

Tja, er vel kanskje svaret. Brukes en del i danske retro hjem og sist jeg var på lunsj hos Royal Copenhagen sin cafe. Ble kaken servert på juleplatter. Trendy,- tja.

Jeg har nå 3 stk.


Pluss noen andre ting. En liten gave til søster. En dronningbyste, mini utgave og litt bestikk. Grünerløkka neste stopp. Der ble disse formene med hjem. Et metall brett en gammel metall sak til å lage isbiter i. Alt til et annet foto opptak. Rekvisitt beholdningen har økt i dag....

Jeg har selvfølgelig drukket en kopp te på Mocca. Andre ting er handlet inn (alt i forbindelse med jobb...). Nå bakes det her i heimen til morgendagens opptak.


Enn så lenge
klem Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar