fredag 3. februar 2012

Litt nytt til meg!


Mine siste innkjøp

Jeg sliter virkelig med å få varmen i dag. Grrrrrrr. I dag kjører jeg 3 lag ull og varmedunk + dyne foran fjernsynet. Spist lunsj med 2 x barndoms venninner. Handlet inn litt godis til weekenden ( faktisk med ordføreren ved siden av meg), men jeg så ut som en super idiot. Langt utslått hår og lue = dårlig kombi. Husk det Alex for fremtiden.

Super deilig marmelade, som nytes kostet en formue for et glass, gave fra søster!!!! Vakker liten treskål, innkjøpt hos My & Me på åpningen. Digger den.

Egentlig er jeg veldig dårlig på å kjøpe interiør ting har jeg funnet ut. Tror kanskje jeg er litt "mett" etter butikk livet. Må være noe spes liksom. Men lykken blir desto større når man kjøper noe.

Nyt fredagens kvelden
jeg skal prøve å få varmen...
Alex

2 kommentarer:

  1. Marmeladen ser spennende ut! Har kjøpt inn aprikoser og vaniljestang for å lage min egen marmelade. Er inspirert av det franske merket som jeg ikke husker navnet på...men det er smale glass og blått lokk på dem. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nydelig fat :) Hilsen tone :)

    SvarSlett