søndag 11. mars 2012

Perler og vår


I kveld jobbes det med "nye" perler
og mere snor


innkjøpt i København
forrige weekend.

HJELP
alt en uke siden...

I dag har jeg vært en slapp-fisk og samlet krefter. Etter en hektisk/ aktiv uke. Lørdag innkludert. Men hyggelig mennesker hjelper godt på arbeidslysten. I kveld sitter jeg og perler litt. Ligger litt etter der også. Men nå er alt i hus så nå skal det jobbes med leveringer.


Som den livsnyteren jeg er; fikk jeg lagt inn et lunsj besøk med Cille på Hemma Hos på Bygdøy. Og vi var ikke alene for å si det sånn. Dette bildet er fra Cilles hage. Krokus i blomst! Hvor deilig er ikke det. Takk for te Cille + mitt første møte med søte valpen Leo.

Jeg perler vidre

God ukestart til dere alle!
Klem fra Alex

2 kommentarer:

  1. Spennende å se hva du skal lage :)
    Ha en fin ukestart du også :)
    *tine*

    SvarSlett
  2. Svar på kommentar på min blog.
    Jeg havde købt bogen som præmie - fordi den er så super fed. En rigtig yndlingsbog i min egen reol.
    Tak for kommentar. Dejligt lige at kende din blog også.

    Karen Klarbæk

    SvarSlett