torsdag 1. mars 2012

Rapport fra min dag

Foto Margaret M. de Lange
plommemarmelade med valnøtter


I kveld stryker jeg klær og lager mere plommesyltetøy (bilde over er fra en serie Margaret og jeg gjorde i forrige uke). Mere plommer igjen. Ergo mere marmelade. Leser blader det skal gjøres nå... Takk Inger-Margrethe. Møte og tannlege besøk har dagen bydd på. Sett min lille deilige niese og min far. Takk for te!
Innom noen butikker for påfyll av snor, viselin og lipliner. Krise å miste liplineren. Reel krise. Krisen er nå avblåst. Nå tenker jeg hjerter og fordøyer dagens inntrykk (møte bød på en del). Nøtten (les hode) arbeider....


Som ikke det er nok jeg har lagt frem klær til avreise på lørdag morgen. Flyet går en time før jeg trodde. Kjørte ut billettten. Fy... Pleier ikke være så tidlig igang med forbredelser. Men sist gang i København hadde jeg pakket sååååååååå dårlig. Krise de-lux. Denne gangen skal ikke det skje nei. Plutselig mye å huske. Kamera må lades opp. Tekstiler til kurset finnes frem. Info og bilder kommer av kurs-weekenden.

Enn så lenge
Alex



1 kommentar:

  1. Det var så lekkert bilde!! God tur, bedre å være litt tidlig ute med planleggingen enn å glemme en hel del fordi man er ute i siste liten. Selv er jeg nok best på siste liten pakking!

    SvarSlett