søndag 13. mai 2012

Innestengt....




I går var jeg innestengt av Holmenkollstafetten. Klønete. Gatene var tomme for mennesker. Ja rent bortsett fra de som skulle løpe da. Tomt for biler. Stakkars handelstanden. Ja om du ikke har tappe-kran for øl da.

Deilig solskinn. Lykke og jeg fikk oss en spasertur i steden for. Te på tante og avis i parken mens Lykke sov.

Man ser helt andre ting når man går. Nye detaljer dukker opp. Byggningsdetaljer. Hager. Butikker. Farger.

I dag hadde jeg planer om å ta opp hagemøblene og få plantet litt. Men jeg ble ikke særlig inspirert i kaldt været. Jeg var ute og leste i godstolen (som har kommet opp alt) med skinnfell, skjerf, dunjakke og Uggs. Frøs. Dermed ble hagemøblene stående nede i kjellere. Og ikke noe hagesenter på denne jenta nei. Sol og deilig i går- iskaldt i dag.

Ja ja sånn er livet
Klem alex



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar