torsdag 31. mai 2012

Prosjekt foto pågang


Naboen lurte nok litt på hva det var jeg holdt på med denne gangen


jeg går bananas med spraymalingen min...

Jeg har laget mat så kjøleskapet "bulte ut". Knapt plass til alt. Sprayet rekvisitter. Jaktet etter rekvisitter. Prøvet og notert ned eksakt oppskrift. Plantet litt innimellom alt. Handlet inn i mengder føles det ut som. Lister igjen. Kommer aldri utenom listene mine nei. 




"Laget" studio inne i spisestuen. Ego må alt inn i enden av soverommet. Studio Villefrance flytter inn. Så rydde opp. Vaske opp og rydde vekk studio. Inn med spisestuen igjen. Hvem har sagt at ting ikke tar tid og krefter. Godt man har slappe dager innimellom også!!!



Gjenstår bare skrive inn oppskriftene. 
Blir spennende og se resultatet også.
Klem Alex


1 kommentar:

  1. Liker virkelig bloggen din, og blir stadig inspirert av stilen din! Men kan du ikke legge ut hvor vi kan se de fine reportasjene du jobber med? Og hvor får man tak i den kule neon spraymalingen?

    SvarSlett