lørdag 2. juni 2012

Dagens svenske innkjøp


et av dagens kjøp
bestikk

godt å ha til foto opptak


bakgrunnen for min
lille sitteplass


gårdsauksjon

Dagens gjøremål; Auksjon i Sverige. Innkjøpt bl.a kurvstol til uteplassen min. En kasse med gammelt bestikk. Greit å ha til foto av mat. Fikk med meg litt mere også da... Har en stygg uvane å kjøpe litt. Medbrakt lunsj og te på termos. Sol, men iskald vind. på med alle plagg i bilen. Klikk-klakkene var på og en tok ferie. Alltid veldig lite praktisk med en klikk-klakk. 

Var også forbi supermarkedet. Og hva kom jeg ut med??? Jo 10 bokser økologiske tomater på boks, en pose grissini til bilturen og en kurv! Jeg må bare være Norges værste og dårligste svenske-handel-innkjøper. Men noen må jo være det også. Hepp...


Lenge leve Svenskehandel
Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar