søndag 10. juni 2012

Dagens utflukt

 Titt inn i de gamle lokalene til 
Antikvariat Gyldenlak

Paller kan brukes til så mangt...


Nå huser det et reklamebyrå... Navn?! Glemt...
TØFT.

Bravo Oslo!


Vibekes speilbilde før te og prating...


Føler det er det jeg har vært på i dag. Dagen etter dagen med sommerfest i barnehagen. Og jeg kom ALT for sent i seng og altfor tidlig opp. Møte med Vibeke nede ved Handsken i dag ble en utflukt for oss begge to. Jeg med buss og Vibeke med banen. Brukt bena. Og fått sjokk over prisen på bussbilletter. IKKE rart folk ikke velger kollektiv transport.

Bravo Oslo og ide til
palle bruk!

Klem Alex


1 kommentar:

  1. Jeg tok også bussen her om dagen, fra Jar inn til Oslo...og det kostet meg vel 50 kr....
    Billigere hvis man kjøpte billett på forhånd fikk jeg vite...
    Men, hvor?....

    God helg !

    SvarSlett