lørdag 23. juni 2012

Sørlandet og bronkitt



Ja jeg har vært dårlig på blogging i det siste. Men jeg har gjort sørlandet (les på besøk). Søster, svoger og lille Lykke var vertskap. Mormor og jeg stolte gjester. Vi har spist og hygget oss. Sovet lenge og snakket. Lest og sett på tv. Ute i hagen. Lillesand ble noen ting fattigere. Og gått tur, her bilder fra gråværstur.


Minner meg sånn om barndommen min på Sandøya med alle disse postkassene. Ventebu og smale veier.  Deilige dufter fra vått gress og blomster. Skjønt.


Og i vognen min turvenn. Lille Lykke som gjemmer seg bak regntrekket. Tante hører et grynt og dette smilet møter meg når jeg tar en titt ned i vognen. Kan jo ikke bli sur da?! Lykke liker turer. Og ikke pauser eller stopp. Gå tante gå.... 

Hostet så knapt en øyboer ikke hørte meg. Bronkitt. Sammen med rolige dager = blogg fri......


Nå tilbake
Klem Alex


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar