søndag 9. september 2012

Klar for ny uke


Da er jeg klar for ny uke. Kjøleskapet er også klar for innkjøp. Tomt er fornavnet. Matpakken til i morgen er laget ferdig. Tror jeg er nogenlunde ajour og klar til ukestart. Uken er planlagt. Ideer jobbes med. Selv om jeg er LANGT fra ajour egentlig. Fikk jeg dratt på selvplukk av bringebær,- NEI. Har jeg laget mitt favoritt syltetøy ennå,- NEI. Vært i skogen og plukket nok kantareller,- NEI. Laget alle de middagsretter jeg tenker på,- NEI.  Av iset fryseboksen,- NEI.

Sannheten er vel at jeg ikke når alt jeg heller! Selv om tankene om å gjøre det alltid er tilstede. Planene mangler det jo ikke på. Får trøste meg med at jeg har rukket mye annet.


I dag har vært en deilig lat søndag.
Trengte det
Klem Alex

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar