søndag 30. september 2012

Roser og plommer


 Roser i mine høyt elskede små
franske antikke 
skåler


og årets plommesyltetøy er laget
(dette er før kokoing da...)


Jepp litt får man da gjort. Plommesyltetøy med valnøtter er laget. Mums... Finn.no der skal det legges inn noen annonser. Epla butikken har åpnet etter en altfor lang feriestenging. Epler står på komfyren og blir til deilig eplemos. Jentene har vært på krabber. Nå er jeg hunde-barnevakt. Turgåing er en hyppig aktivitet de neste dagene.  Vibeke og jeg har jobbet med produkter og design. Tiden flyr av sted.  Men formen er stigende så da går alt bedre.


Nå må jeg planlegge litt
middagsmat
etterhvert...

Klem

1 kommentar:

  1. ...hei og ho...Koselig å se roser hos deg...du er liksom "rosens mor" i mitt hode...:-) Du stylet alltid så fint med roser...

    Jeg er veldig klar for rosa jul.

    Ha en deilig uke!

    SvarSlett