søndag 13. januar 2013

Kald søndag


Det er kaldt i Oslo i dag. Først ute en gang og tok bilder. Inn og varme seg. Vaske gulv. Så ut igjen og ta en omgang med bilder til. Hva jeg tar bilder av/til er Bon dep sine nye produkter. Ergo er det bare å kaste seg rundt til neste uke er det Gave & Interiør messe på Lillestrøm 24-27 januar. Ting må falle på plass. Masser som skal gjøres...


Dermed sitter man der på en parkeringsplass da. Noen biler kommer og undres. En mann var ved å gå av gangstien før i dag også for å se hva jeg holdt på med opp av en offentlig vegg.


Har tatt ikke mindre enn 3 timer å få varmen igjen. Fy så kaldt,- lag på lag med ull hjalp nok. Men tydeligvis ikke nok nei.

Riktig god uke start
Alex

2 kommentarer:

  1. Det må ha vært kjempe kaldt! Må jo bli et bra resultat med de stilige kulissene du har valgt! Ser det er du som har gitt ut boken "styling". Jeg har flere interiørbøker, men må si det er en av de mest inspirerende jeg har lest. Gode bilder, med akkurat passe mengde tekst som holder interessen oppe. Hvis du gir ut en oppfølger, løper jeg og kjøper:-)

    Ha en fin uke og lykke til med messe- forberedelsene!

    SvarSlett
  2. Misunner deg ikke å måtte tilbringe dagen ute i dag, nei.. Men så spennende allikevel:)Masse jobb med foreredelser som ligger bak i et slikt yrke.
    Blir moro å lese videre om hvordan det går på interiørmessa.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett