søndag 3. mars 2013

Damer på skrivebordet


mobilbilde

3 x unge konfirmanter har inntatt mitt skrivebord


Disse jentene ble med meg hjem her i siste uke. Hvorfor 3? Ja det kan man jo spørre seg om. Mest fordi jeg ikke klarte å tenke helt hva jeg skulle bruke de til. Så en er for lite, 2 er partall, ergo 3. Konklusjon. Ingen!!! Nå står de der og ikke vet jeg hva de skal brukes til ennå. Burde nok ha tatt med flere tenker jeg.

Søndagen har bydd på sport og ennå mere sport. Litt jobb. Matpakken er laget (salaten er i boks). Rørt bær med dadler til raw food syltetøy. Prøvde meg på solbær i dag. Tja... Får se smake på yoghurten i morgen og se hva jeg synes da. Tur er gått. Regnskap er gjort. 


Ønsker alle en god uke
klem Alex

1 kommentar:

  1. Disse får du sikkert brukt i noe styling, photo, interiør reportasjon, just you wait and see :)

    SvarSlett